שוק הביגוד מידות גדולות plus size

שוק הביגוד מידות גדולות plus size

 כיצד פועל שוק הביגוד ל מידות גדולות ?

דוח על ביגוד המיוצר במיוחד לצרכנים ב מידות גדולות וגבוהים, החל ממידה 20 לנשים בארה"ב, מיוני 2016:

הנתונים עצמם לא מופיעים, אך מתוך תוכן העניינים משתקפות המגמות בהרגלי הצריכה:

·         קניות אונליין הן נפוצות, ובמגמת עליה, בפרט לנוכח התחזקות מגמת הקניות דרך מכשירי המובייל. 6 מתוך 10 נשים קונות אונליין. ההיצע אונליין התרחב.

·         הצרכנים צמאים לביגוד קז'ואל, שניתן לשדרוג, ומגמה זו משפיעה על בחירת הסחורה.

·         הרשתות החברתיות מהוות מקור השראה וממלאות תפקיד חשוב.

·         ע"פ קמעונאים מובילים, העקרונות המרכזיים הם אינדיבידואליות, התאמה אישית ושיתוף והכללה של המגזר בתוך השוק הכללי.

·         קמעונאים המוכרים במסות גדולות לוקחים ברצינות את השוק הזה.

·         שיתוף סלבריטאים.

·         עליה בשימוש בביגוד ספורט כביגוד פנאי athleisurewear)).

·         הצרכים של הצרכנים: למצוא בגד במידה המתאימה (בדרך כלל ללא הצלחה), השגת בגדים אופנתיים, הקנייה בד"כ נעשית מתוך צורך.

·         רבים מהצרכנים תופסים עצמם כאופנתיים ובעלי סגנון ומחפשים בגדים מתאימים, אך נאלצים להסתפק במה שיש. ( לא עוד כאשר יש את פורטל במידות טובות המרכז שלל פתרונות למידות מעל מידה 42 לחצו כאן )

מידות גדולות

לפי סקירה של מומחית לשיווק במדיה החברתית, למרות הדרישה העולה במדיה החברתית שהבגדים במידות גדולות יוצגו על דוגמניות גדולות, הרי שהרכישות בפועל (לפחות באינטרנט) של דגם במידה גדולה המוצג בתמונה של דוגמנית רגילה גבוהות יותר מאשר אותו דגם המוצג ע"י דוגמנית במידה גדולה.

http://time.com/3151039/plus-size-fashion-retail/

 צרכניות במידות גדולות אינן מוכנות לשלם סכומים גבוהים עבור הבגדים. מעדיפות מס' רב של פריטים זולים במקום כמה פריטים יקרים, לדברי יועצים ובלוגרים בתעשיה זו

לקבלת מאמרים נוספים הרשמו לחצו פה

מיכל טל פס
bmidottovot@gmail.com

מיכל טל פס יזמית פורטל במידות טובות מקדמת בריאות יועצת למידות גדולות bmidottovot@gmail.com

אין תגובות כרגע

רשום תגובה